JIndra | IMAP nejde se spojit - jen jeden user |
| Zdravím potřeboval bych radu ohledně imap.
Z důvodu testování potřebuji připojit jednoho uživatele k LN9 pomocí IMAP. Na klientovi nezáleží (vyzkoušen Outlook, Thunderbird). Problém je v tom, že se nepřipojí z důvodu špatného hesla - ale pokud pujde do inotes, connections, prostě tam kde se zadává login/heslo tak tam se všude dostane. Jen do své schránky imapem ne. Náhodně jsem vyzkoušel tři uživatele, a všichni se bezproblémů připojili a v kartě vlastnosti schránky se objevilo IMAP enabled. Prošel jsem všechna možná nastavení, porovnal informace s jinými uživateli, ale na nic jsem nepřišel. POradí mi tu někdo?
Dik
JIn |
VZ | Změna hesla? |
19.05.2017 12:03:52
ID: 3673.1
| Kdysi v nějaké R8 se vyskytoval při přihlašování přes různé web protokoly problém, že nefungovalo heslo, ve kterém byla tečka. Možná by se takový problém mohl objevit znovu při nějaké opravě. A zrovna na IMAPu byla nějaká oprava v 9.0.1 FP8 IF2 - viz. link1
Takže zkusit změnit heslo, aby neobsahovalo pokud možno žádné "speciální" znaky?
V souvislosti s mobilními zařízeními se občas objeví problém, kdy uživatel zadá přihlašovací údaje na dotykové klávesnici a "chytré" zařízení samo dokončí zadávání přihlašovacího jména tak, že za něj přidá automaticky mezeru. A pak přihlašování neprochází a je třeba dávat pozor, aby ta mezera za jménem uživatele opravdu nebyla. |
Martin Hansgut | Re: IMAP nejde se spojit - jen jeden user |
admin
30.05.2017 22:44:23
ID: 3673.2
| U mobilního IBM Verse klienta jsem se setkal s tím, že to hlásí chybu pokud je v hesle použitá diakritika. |