DISKUSE
Jak omezit vkládání textu do textového pole z kláv... 
04.04.2024 13:55

HCL Domino na NAS QNAP (1)
20.02.2024 10:34

Vložení přílohy do dokumentu MS Word (3)
14.02.2024 20:54

Problěmy s diakritikou. (4)
06.02.2024 17:34

AI pomocnici 
15.01.2024 10:16

Export do pdf souboru (1)
12.01.2024 23:11

Agent přestává fungovat (1)
18.11.2023 06:42

RTF - Computed (2)
19.10.2023 13:00


ŠKOLENÍ


REKLAMA


KOMENTÁŘE
Diskusní skupina: Události a akce


dragonakce lotus
konsultant

24.05.2006
11:08:38

ID: 1709.0

dragon
mam pocit ze tato sekce umrela nebo se mi to zda? Jak to ze tu neni nic o akcich kde se propaguji lotusy napr. Linux Expo 2006 a Lotus Sympozium 2006 a dalsi ...? ;-(
VZ Asi umřela
24.05.2006
13:43:08

ID: 1709.1


Předpokládám, že dlouhodobý přístup IBM k propagaci SW produktů a souvisejících akcí již dostatečně odradil každého, kdo se kdy pokoušel o jakoukoliv jejich propagaci.
Emil Čelustka RE: akce lotus


24.05.2006
16:20:56

ID: 1709.2


Lotus Symposium 2006, to co je na stránkách české IBM prezentované pod nic neříkajícím názvem IBM Symposium o spolupráci? Akci, ke které IBM nevydává ani tiskovou zprávu a o které dosud neinformovala zákazníky ani partnery v ani jednom mailingu? Popravdě, kdyby jste tady na to neupozornil, nepřišel bych na to...
Marek a já dostal e-mailem pozvanku, ale
user

24.05.2006
22:40:24

ID: 1709.3


od uplne jine firmy (nedelam reklamu), ktera mela odkaz na registraci. Tak nevim, o cem IBM CZ jde. Mozna by se pan V. TRS mohl v teto, asi jedine diskuzi v ČR, vyjadrit. Predem mu dekuji, pokud ji vubec cte......
David možná jiný přístup...
25.05.2006
08:07:19

ID: 1709.4


Možná se IBM snaží oslovit především zástupce firem, kteří dosud Lotus produkty nepoužívají/neznají. Možná proto také ten název - ne Lotus Symposium, ale Symposium o spolupráci .... Já osobně, ač srdcem Lotusák, pracuji ve firmě, kde IBM produkty nepoužíváme. Byl jsem ale kontaktován e-mailem, písemnou pozvánkou, i telefonátem. Vždyť doposud na těchto akcích byly většinou jen známé tváře :-)
Martin souhlasím s jiným přístupem


25.05.2006
09:14:02

ID: 1709.5


Myslím, že pozvánky na akci visí na webech partnerů, které se konference účastní. Název IBM Symposium o spolupráci je právě proto, aby to hned nezabalili ti, kteří nechtějí ve své firmě vidět Lotus, protože se tam nebude prezentovat jenom holé Domino, ale i rozšiřující produkty, Workplacy, Hannover a podobné věci.

Jinak vyšly pozvánky v časopisech, takže snad tam budou i neznámé tváře. A co se týká Vojty Trše - ten se posunul na jinou pozici a jakkoliv bude (tuším) přednášet, tak už s tou organizací moc společného nemá, takže asi neodpoví :)
VZ Chce to jiný přístup
25.05.2006
09:17:53

ID: 1709.6


Nedávno jeden z mých bývalých kolegů sháněl nějaké další argumenty, když jejich nový šéf IT prosazoval urychleně nákup MS Exchange, protože je lepší než LND a všichni na něj přecházejí. LND tam používají asi 10 let, mohli by udělat upgrade na poslední verzi, mají v tom spoustu aplikací a náhradou pouze poštovního a kalendářního systému asi nic nového ani výrazně lepšího nezískají (spíš ztratí), ale koho by to zajímalo?
Snaker registrace
25.05.2006
09:41:36

ID: 1709.7


Přijde nějaké potvrzení registrace nebo mě tam nechtějí? :)
Rene RE: Potvrzení registrace ...
Lotus CZ

25.05.2006
10:15:38

ID: 1709.8


... půjde dnes.

Zdravím a těším se na setkání ve středu!

Rene

Emil Čelustka RE: souhlasím s jiným přístupem


25.05.2006
10:51:06

ID: 1709.9


Martine, nesmíš tak okatě chválit sám sebe... Google najde výraz "lotus symposium 2006" (schválně psáno v uvozovkách) na webech jen 3 firem - CS Development, Digi Trade a Datasys. A IBM...

Osobně si nemyslím, že právě tyto notesovské firmy přivedou na konferenci kvanta nových zákazníků. Ve výsledku vyhledávání zcela chybí jakýkoli zpravodajský server formátu iDnes nebo alespoň e-zin typu Technet či Živě.

A co se týče známých či neznámých tváří... Lotusphere je o komunitě. Například němci jejího ducha importují domů a pořádají série seminářů/setkání, na kterých se probírají novinky, trendy a zkušenosti z velké Lotusphere, kde se snaží pozitivním duchem nakazit co nejvíce lidí. Měl jsem pocit, že v Česku tuto roli plní či spíše plnilo Lotus Symposium. V posledních letech se ale o tom dá vážně pochybovat. Ten "jiný přístup" to dokazuje docela jasně...
Martin To: Emil


25.05.2006
11:23:28

ID: 1709.10


A v tom posledním odstavci s tebou plně souhlasím - něco se změnilo a úplně nevím, jestli je to dobře nebo ne. Z hlediska byznysu asi ano - existující zákazníci nekupují neustále nové a nové licence, maximálně obnovují stávající. Z hlediska komunity to ovšem dobře moc není, nicméně ta zase (asi) IBM moc neuživí.

Přemýšlel jsem o tom, udělat nějaké neformální sezení lidí kolem LND (administrátorů, vývojářů) někde třeba večer v hospůdce, kde bych nechtěl nic prodávat, kupovat, lanařit a dělat další hlouposti. Spíš pokecat, co se kde děje, kdo co dělá a kdo co umí. Tak nějak mám pocit, že i když ten rybník těch lidí je relativně malý, tak o sobě víme hrozně málo. Spíš otázkou, zda by se toho někdo zůčastnil a pokud ano tak zda z toho dělat pragocentrismus nebo někam popojet, zda to udělat večer či o víkendu, ...

A jinak s tím okatým chválením - zrovna DIGI TRADE mi na ten samý výraz na googlu nevyjel ;)
Emil Čelustka RE: To: Emil


25.05.2006
11:58:11

ID: 1709.11


Jsem přesvědčen, že fungující komunita je něco, co automaticky přitahuje i nové zákazníky. Navíc, když se to umí, dá se to velmi dobře využít i v marketingu.

Jestliže IBM nejde o komunikaci s komunitou existujících zákazníků, je dobře, že tomu už neříká Lotus Symposium - což ale zase tak úplně pravda není. A pokud jde o přesvědčování a získávání nových zákazníků, jedna akce za rok nic nezmůže, pokud nebude součástí permanentní masáže v podobě kompletního marketingového mixu. Současná IBM se ale spíš hledá. Dříve dělala alespoň nějakou reklamu na počítače a notebooky (za finanční účasti Intelu). Hybrid, který jsem viděl naposledy v časopise Týden, představuje tak nějak všechno a nic. Zmiňuje servery, zmiňuje blíže neurčená softwarová řešení, zmiňuje IBM. Pochybuju, že se v tom zákazník najde.

Jo a s tim DT máš pravdu, omylem jsem přisoudil notesnet.cz jiné společnosti. Omlouvám se.
Karlos Martine a Emile
27.05.2006
08:33:43

ID: 1709.12


na neformální posezení se vyserme.
Plně by stačilo i formální sezení, který se stejně, jak Tě znám Martine, zvrhne v hnusnou chlastačku.
Což je ona výhoda Noutesů - nemáš z programování trauma a můžeš chlastat. Což mrkváci nemohou pochopit.

a) podpora od IBM je totální SHIT => dělaj jen byznys
b) spoléhat na chlapce (IBM Boys) v ČR je blbost
c) záleží jen na vás kolik jim odeberete licencí

jojo. A zrovna Vojta? Že by něco psal? Ale to snad chlapci nemyslíte vážně?! Snad si polepšil. Že by EMEA???
S ním se dobře chlastalo.
S Martinem taky.
S Emilem nevím.
Asi je dost sebestřednej.
Ale kdo nény? Že?
Karlos dejte sem Vojtěchovu adresu
27.05.2006
08:35:13

ID: 1709.13


a oni už mu lidi napíšou. Chichi.
Teda včera sem se zkalil.
Mějte se chlapi
VZ Spoléhejte na Karlose
29.05.2006
10:00:25

ID: 1709.14


Třeba sem napíše svou adresu, abychom mu mohli posílat své problémy, které rychle a levně vyřeší. Určitě ochotně a rád pomůže a možná jednou vstoupí do IBM (pokud tam již nepracuje). Třeba by dokázal změnit dlouhodobě kritizovanou "podporu" k obrazu svému (jako již se o to možná pokusil RZ), ale je otázkou, zda má kromě odborných znalostí i další vhodné schopnosti (pouhá jízlivost asi nestačí). Snad mu Emil odpustí jednu neplacenou reklamu :-)
Kmotr Fungující komunita?
14.06.2006
12:47:21

ID: 1709.15


O komunitě, která si bude pomáhát, jedná i sama IBM s partnerama. Ale potom skutek utek. Na letošním symposiu byli pouze BP, kteří prezentovali a všem ostatním, kteří se přihlásili, byla poslána úsměvná zpráva, že nemají nárok. Pak jaké Symposium o spolupráci?
Martin Fungující komunita?
14.06.2006
13:32:23

ID: 1709.16


tohle je bohužel smutná pravda - IBM dokonce i na setkání BP zve jen ty vyvolené...
VZ Asi záleží na oblasti fungování
14.06.2006
14:23:01

ID: 1709.17


Třeba na link1 asi nějaká IBM komunita funguje a zřejmně je i nějak podporována. Dokonce je tam možné najít i e-mail na V. Trše, pokud by někomu k něčemu byl. Tento rozdíl v chování různých skupin v IBM by asi bylo možné přirovnat pomocí úsloví z jihu Moravy: "Ve Vrbici majů a dajů, v Bílovicích mají, ale nedají." Celkem vystihuje určité jazykové i mentální rozdíly v jedné lokalitě.
Snaker marketing
14.06.2006
14:23:03

ID: 1709.18


Taky nechápu marketingovou strategii, kterou provozuje IBM. Sice se snaží přitáhnout nové zákazníky na poměrně zajímavé produkty, ale jde na to špatně. Jako by jim v marketingu seděl někdo od M$...
Kmotr marketing + komunita
14.06.2006
14:51:24

ID: 1709.19


To on jim sedí, jako v jakékoliv BP firmě. Žádná BP firma nedělá žádné promo akce jako dělá Microsoft nebo jiný korporát.

Na IBM jsou lidi, kteří by i chtěli vytvořit komunitu lidí, kteří by pomáhali jak sobě, tak i trhu. Ten zájem tam je. Nicméně ještě jsem neslyšel žádné přesné údaje, jen "plácání do větru"
Karlos Ach jo. Povětšinou to byly jen ty plky
15.06.2006
20:22:35

ID: 1709.20


a plky a plky.
Komunity (?) = znovu objevené téma pro zdůvodnění čehosi?
Pevně věřím, že se to chlapům konečně podaří.
Tedy do toho jejich důchodu.
O:)))
Kmotr Ale jo...
19.06.2006
13:50:24

ID: 1709.21


Jsem pro vytvoření komunity, kde si mohou všichni pomáhat, nakonec, i malá společnost přichází k zajímavým obchodním případům. A proč si nepomoci, když každý ví něco lépe než druzí...

Snaker to: kmotr
19.06.2006
14:57:55

ID: 1709.22


No myšlenka je to dobrá, ale pochybuju že to bude fungovat. Když si vezmu jak se přednášející na symposiu kroutili, když se někdo zeptal např. na něco z designu DB...
Ivan Petruv ze Vas to jeste bavi...po tech letech


20.06.2006
22:34:16

ID: 1709.23


Ach jo, chlapi, roky bezi a lotusaci jsou oddani a oddani Notesum. Proc vlastne? Tuhle pisnicku slysim 7 let. Nekdo urcite i vic, vid Emile. Kaslete na kverulantstvi, kaslete na sliby. Panove, IBM proste NIKDY NEBUDE MIT TAKOVOU UROVEN PODPORY JAKO MICROSOFT. Kluci kolem Reneho se sice snazi, ale ve srovnani s MS je to proste ve vsi ucte slabota. Dokud se v IBM totalne neobmeni nejvyssi vedeni alespon v Cechach, ale spis ve Vidni nebo jeste vys na mladyho strihouna, kterej bude mit kolem sebe svou kliku, tak se VUBEC nic nestane. Co by ale takovej clovek v takovym socreal podniku taky delal a jak by se vydrapal pres stary pardaly nahoru. PROSTE: ZAPOMENTE NA TO A BEZTE SI SVOU CESTOU. Treba na zapad, treba na vychod, hlavne se nespolehejte na to ze Vam nekdo pomuze, natoz IBM. Usetrite si spoustu casu a penez. Zdravim. Ivan
Kmotr 2:snaker
22.06.2006
11:30:16

ID: 1709.24


Tak je to určité know-how, o které se každý bojí. Tyto paranoidní stavy bohužel ovládají celý trh a každý se bojí říct cokoliv, co by mohlo sebrat přidanou hodnotu dané společnosti. Dokud se tohoto stavu nezbavíme, je smůla.
Kmotr 2. Ivan
22.06.2006
11:33:16

ID: 1709.25


Ivánku, souhlasím. Jenže člověk nesmí spoléhat jen na to, že mu někdo zeshora pomůže. Je to vidět i na postavení našeho trhu, kde má MS dominantní postavení proti IBM. Nicméně ke tvorbě nějaké komunity, která by byla nekomerčního charakteru a dělala si spíše pomocnou dlaň podanou v nouzi, to je věc, která může obchodům pomoct.

Přidejte názor
Autor:
Profese:
E-mail: i
URL:
Phone:
Předmět:
Obsah příspěvku (i):

Kolikátý je den v měsíci ? (číslovkou bez tečky)