PB | All Users\Data aplikacÝ\ |
| Včera se mi po odinstalování českých multiuser LN 7.0.3 a nainstalování single user LN 8.0.2 objevila hláška:Soubor neexistuje C:\Documents and Settings\All Users\Data aplikacÝ\Lotus\Notes\Data\Shared\mui\cs\autosave.nt f po vytvoření po zkopírování autosave.ntf do podadresáře Data aplikacÝ bylo vše O.K. pokud v cestě nebyla pravopisná chyba hláška se znovu objevovala. |
Karel | Co je to za patvar |
14.06.2009 07:53:49
ID: 2932.1
| aplikacÝ
???????????? |
lyky | to je patvar, ktery ma nasvedomi instalacka lotusu |
22.06.2009 10:38:22
ID: 2932.2
| muzu potvrdit, bohuzel reseni je v nedohlednu :( ja to resim reinstalem celeho stroje, nebo by jste musel odstranit stare Lotusy kompletne z i registru atd...(coz se vetsinou nepodari...)
patvar je zpusobem diakritikou - prave kombinace stara verze 7 - uninstal nebo rovnou reinstal na verzi 8.0.2(ale tusim i na 8.0.1), to proste vytvori adresar Data aplikacÝ - chyba je v instalacce lotusu- podobny problem resi i kolegove z jinych regionu, kde se v ceste vyskytuje diakritika neslucitelna s ENG(rozzureny spanel na support foru IBM byl skvely:) existuje na to pozadavek v IBM support, jenze uz vice nez rok s tim nic nedela... |
PB | pauza při logování |
admin
23.06.2009 16:37:21
ID: 2932.3

| Děkuji za odpověď. S tím nějak asi souvisí následující problém: Po zalogování do českých Windows XP SP3 se objevuje černé (command line) okno a chvíli to na něco čeká, pak okno zmizí a naběhnou Windows. Pokud se zmáčkne Ctrl-Alt-Del okno okamžitě zmizí a hned to pokračuje. Tento problém se vyskytuje jen při víceuživatelský instalaci a jednotném přihlašování (do OS a LN).
|
Marek1 | 8.5.3 CZ na 8.5.2 CZ |
občas admin
02.08.2017 10:39:06
ID: 2932.4
| Hezký letní den, v rámci sjednocení jsme u jednoho PC ponížili víceuživatelskou instalaci z 8.5.3 na 8.5.2 na Win 8.1. LN odinstalovali, vymazali adresář IBM v Program Files a instalovali víceuživatelskou instalaci 8.5.2 CS standard. Ale chvíli po přihlášení uživatele LN spadnou a objeví se okno Oznámení o chybě aplikace Lotus Notes. Okno o shromažďování údajů o chybě se ani po 1/2 hodině neuzavře. Kde jsme udělali chybu? Jak ji napravit? Předem díky za tipy. |
Marek | NICE |
user
02.08.2017 11:33:01
ID: 2932.5
| Petr Kunc doporučoval na takovéto "podbaby" NICE. Notes Install Cleanup Executable. |
Martin Hansgut | Re: All Users\Data aplikacÝ\ |

 admin
02.08.2017 20:39:45
ID: 2932.6

| Pokud se nepletu, tak verze 8.5.2 není supported pro Windows 8.1. |
Marek1 | 8.5.2 |
občas admin
03.08.2017 07:47:01
ID: 2932.7
| Není-li podporována nikdo asi nezkoumal (rozkaz zněl jasně), ale běhá na cca 15 PC /co vím/. Obdobně na cca 1000 PC s WIN 8.1. běhá 8.0.1. A vím určitě, že na min. 3 PC s Win 10. Pro Marka: Nice nepomohla :-( Stále padá, stále padá.... |
Marek1 | z nouze |
občas admin
03.08.2017 10:19:01
ID: 2932.8
| Tak jsme to vyřešili, sice nijak vědecky, ale funguje to. Odinstalovali klienta, NICE pustili, všude všechno související s LN vymazali (ručně), registry prohlédli a znovu pustili instalaci a běží, jako jinde. :-) |