14.09.2023 10:31

Chyba aplikace Notes: Soubor neexistuje. (profile)
10.05.2023 07:53

Co se děje ? Jak se pracuje v jazyce vzorců ? (2)
21.04.2023 14:15

Co se starou dokumentací k R3, R4, ...?
05.04.2023 14:41

Událost, při neexistenci přílohy. (2)
05.04.2023 11:51

Jak zjistit vložení přílohy. (4)
21.03.2023 11:14

Rámec nebo okno ? (10)
22.02.2023 10:14

Vylepseni designera 9.01 (3)
02.02.2023 20:27

Administrátory toužebně očekávaná záplata pro verzi 6.5.3 označená jako 6.5.3 FP1 byla umístěna na web IBM ke stažení.
Snad jen, že ani tato verze klienta Lotus Notes, ani předchozí, v prosinci uvolněná 6.5.2 FP1, nejsou dosud ke stažení na veřejné části webu IBM. Tento "nešvar" jsem opakovaně kritizoval - liknavost pracovníků zodpovědných za soubory v sekci Download znehodnocuje snahu vývojářů, kteří se zákazníkům snaží v co nejkratších termínech dodat potřebné opravy bezpečnostních děr. Osobně nechápu, jak může publikování jednoho souboru trvat více než měsíc...
Další novinkou je sledování zákazníků - opravy chyb, které byly dříve k dispozici anonymně jsou teď systémem sledovány. Bez registrace a přihlášení vám IBM opravu neposkytne. Aspoň že funguje stejný login a heslo, jaké používám k přihlášení se do partnerské části webu. Drobný krůček směrem k propagovanému SSO - Single Sign-On.
Autor: Emil Čelustka
Datum: 19.01.2005
Sdílet článek Seznam komentářů
Zatím nebyl přidán žádný komentář. Buďte první!
Související články: