DISKUSE

ŠKOLENÍ


REKLAMA


KOMENTÁŘE

IBM odstartovala reklamní kampaň na Workplace

Vytisknout článek

6. června spustila IBM reklamní kampaň na nový produkt - Lotus Workplace.


Musím hned na začátku zklamat ty, kdo by si mysleli, že reklamní kampaň probíhá v ČR. Kampaň startuje pouze v USA a je reprezentována tištěnými inzeráty ve Wall Street Journal, New York Times a The Boston Globe. Současně byla spuštěna bannerová reklamní kampaň na serverech eWeek, Information Week and InfoWorld to Business Week a Forbes.

Lotus Workplace se tím stal součástí reklamní kampaně Can You See It, která propaguje možnosti IBM Software jako byznys na základě potřeby (on demand business). O této iniciativě se podle mého názoru bude ještě hodně mluvit. Ke stejnému nebo alespoň podobnému modelu totiž směřují i největší softwaroví konkurenti IBM.



Objeví se tato reklamní kampaň i v Evropě? A objeví se případně i u nás?


Autor: Emil Čelustka
Datum: 10.06.2003


Sdílet článek

Seznam komentářů

Zatím nebyl přidán žádný komentář. Buďte první!


Související články:
» 

IBM vs. Radicati - kdo má pravdu?

 (Události, 16.08.2004)

» 

Lotus Workplace 2.0 konečně na trhu

 (Události, 04.08.2004)

» 

Workspace, Bookmarks a Welcome Page

 (Notes/Domino R6, 10.06.2004)

» 

» 

» 

Podíl IBM na trhu messagingu bude klesat

 (Notes/Domino R7, 13.04.2004)

» 

Prezentace ze semináře o Workplace

 (Prezentace, 31.03.2004)