10.05.2023 07:53

Co se děje ? Jak se pracuje v jazyce vzorců ? (2)
21.04.2023 14:15

Co se starou dokumentací k R3, R4, ...?
05.04.2023 14:41

Událost, při neexistenci přílohy. (2)
05.04.2023 11:51

Jak zjistit vložení přílohy. (4)
21.03.2023 11:14

Rámec nebo okno ? (10)
22.02.2023 10:14

Vylepseni designera 9.01 (3)
02.02.2023 20:27

Jak resit casove narocneho agent na frontendu (13)
25.01.2023 19:15

6. června spustila IBM reklamní kampaň na nový produkt - Lotus Workplace.
Musím hned na začátku zklamat ty, kdo by si mysleli, že reklamní kampaň probíhá v ČR. Kampaň startuje pouze v USA a je reprezentována tištěnými inzeráty ve Wall Street Journal, New York Times a The Boston Globe. Současně byla spuštěna bannerová reklamní kampaň na serverech eWeek, Information Week and InfoWorld to Business Week a Forbes.
Lotus Workplace se tím stal součástí reklamní kampaně Can You See It, která propaguje možnosti IBM Software jako byznys na základě potřeby (on demand business). O této iniciativě se podle mého názoru bude ještě hodně mluvit. Ke stejnému nebo alespoň podobnému modelu totiž směřují i největší softwaroví konkurenti IBM.
Objeví se tato reklamní kampaň i v Evropě? A objeví se případně i u nás?
Autor: Emil Čelustka
Datum: 10.06.2003
Sdílet článek
Zatím nebyl přidán žádný komentář. Buďte první!
Související články: