21.01.2021 23:27

Export textu do hlavičky MS Word dokumentu pomocí ... (2)
21.01.2021 18:48

Nemá created (2)
09.01.2021 08:46

Problém s polem From v mailech posílaných přes SMT... (1)
30.11.2020 14:30

Agent log (1)
04.08.2020 13:17

Traveler se nepřipojí (2)
25.06.2020 08:20

Výběr lidí z AK tiskne jen 3 (2)
22.05.2020 07:41

Sametime 8.0.2
20.05.2020 15:22

Nedávno provedené organizační změny v softwarové skupině IBM vytvořily dojem, že IBM už nebude propagovat jednotlivé brandy. Jmenování Lotus Brand Leadera ale naznačuje, že brandy přežijí.
René Zahradník
Začínal jako specialista na Unix ve společnosti OR-CZ. Delší čas pak pracoval pro společnost CS Development, naposledy na pozici obchodního a marketingového manažera. Následovalo krátké zaměstnání u PriceWaterhouseCoopers na pozici manažera projektu. Produktům Lotus se věnuje od roku 1995, v posledních 5 letech o těchto produktech přednáší na konferencích.
V červenci 2004 získal MBA na Open University Business School ve Velké Británii.
Je ženatý a má dceru. Hraje squash a touží po pilotním průkazu.
Pro světNotes.cz i pro vás, naše čtenáře, je podstatná především ta skutečnost, že se pan Zahradník postavil čelem k propagaci značky Lotus. Začal se účastnit diskuzí zde na serveru a v osobním rozhovoru dokonce přislíbil, že udělá všechno proto, aby značka Lotus jen kvetla a dál se na českém trhu úspěšně prosazovala. Jak sám říká: "Velmi si cením kvalit Domina a vnímám jej jako vlajkovou loď brandu Lotus, ale současně podporuji všechny produkty z brandu Lotus. A mým jednoznačným cílem je, aby je spokojeně používalo co nejvíce českých zákazníků". To je i naše přání a tak nezbývá nic jiného, než popřát, aby mu jeho elán vydržel co nejdéle.
Autor: Emil Čelustka
Datum: 13.08.2004
Sdílet článek Seznam komentářů
Související články: