DISKUSE
Agent log 
20.07.2020 07:18

Traveler se nepřipojí (2)
25.06.2020 08:20

Výběr lidí z AK tiskne jen 3 (2)
22.05.2020 07:41

Sametime 8.0.2 
20.05.2020 15:22

Access to data denied (4)
20.04.2020 15:49

IBM zastavilo provoz knowledge center 
27.03.2020 12:55

Zjištění frontendu/backendu agenta v LotusScriptu (1)
17.03.2020 20:51

export ACL do csv (1)
20.02.2020 09:54


ŠKOLENÍ


REKLAMA


KOMENTÁŘE

Komentáře ke článku "IBM začala obcházet své obchodní partnery"


René Zahradník
12.12.2003 21:37
Uno novuum sub solei ...
... no, nejsem úplně jist gramatikou, ale chci říci : Nic nového pod sluncem.
IBM obcházela BP vždy a to zejména u větších zákazníků. Na druhou stranu je fakt, že scores se plnit musí :-) a oni by se partneři stejně měli víc zaměřit na poskytování služeb ...
Ale k věci. IBM tímto krokem zabila několik much jednou ranou:
1. zajistila, aby cashflow pěkně plynulo a zákazníci nezapomínali pravidelně objednávat
2. nejméně 1x za rok se zákazníkovi připoměla, že tu stále ještě je (což je vzhledem k četnosti 'PR aktivit' téměř zdvojnásobení intenzity)
3. připravovala partnery na dobu, kdy už se JEN na sw nebude možné uživit (ale na tom pravda pracuje už delší dobu viz. TCO apod.)
Podle mě zbývá už jen gratulovat - samozřejmě IBM.
René Zahradník