DISKUSE
Chyba aplikace Notes: Soubor neexistuje. (profile)
10.05.2023 07:53

Co se děje ? Jak se pracuje v jazyce vzorců ? (2)
21.04.2023 14:15

Co se starou dokumentací k R3, R4, ...?
05.04.2023 14:41

Událost, při neexistenci přílohy. (2)
05.04.2023 11:51

Jak zjistit vložení přílohy. (4)
21.03.2023 11:14

Rámec nebo okno ? (10)
22.02.2023 10:14

Vylepseni designera 9.01 (3)
02.02.2023 20:27

Jak resit casove narocneho agent na frontendu (13)
25.01.2023 19:15

10.05.2023 07:53

Co se děje ? Jak se pracuje v jazyce vzorců ? (2)
21.04.2023 14:15

Co se starou dokumentací k R3, R4, ...?
05.04.2023 14:41

Událost, při neexistenci přílohy. (2)
05.04.2023 11:51

Jak zjistit vložení přílohy. (4)
21.03.2023 11:14

Rámec nebo okno ? (10)
22.02.2023 10:14

Vylepseni designera 9.01 (3)
02.02.2023 20:27

Jak resit casove narocneho agent na frontendu (13)
25.01.2023 19:15

ŠKOLENÍ
REKLAMA
KOMENTÁŘE
Komentáře ke článku "IBM začala obcházet své obchodní partnery"
René Zahradník
12.12.2003 21:37
12.12.2003 21:37
Uno novuum sub solei ...
... no, nejsem úplně jist gramatikou, ale chci říci : Nic nového pod sluncem.
IBM obcházela BP vždy a to zejména u větších zákazníků. Na druhou stranu je fakt, že scores se plnit musí :-) a oni by se partneři stejně měli víc zaměřit na poskytování služeb ...
Ale k věci. IBM tímto krokem zabila několik much jednou ranou:
1. zajistila, aby cashflow pěkně plynulo a zákazníci nezapomínali pravidelně objednávat
2. nejméně 1x za rok se zákazníkovi připoměla, že tu stále ještě je (což je vzhledem k četnosti 'PR aktivit' téměř zdvojnásobení intenzity)
3. připravovala partnery na dobu, kdy už se JEN na sw nebude možné uživit (ale na tom pravda pracuje už delší dobu viz. TCO apod.)
Podle mě zbývá už jen gratulovat - samozřejmě IBM.
René Zahradník
IBM obcházela BP vždy a to zejména u větších zákazníků. Na druhou stranu je fakt, že scores se plnit musí :-) a oni by se partneři stejně měli víc zaměřit na poskytování služeb ...
Ale k věci. IBM tímto krokem zabila několik much jednou ranou:
1. zajistila, aby cashflow pěkně plynulo a zákazníci nezapomínali pravidelně objednávat
2. nejméně 1x za rok se zákazníkovi připoměla, že tu stále ještě je (což je vzhledem k četnosti 'PR aktivit' téměř zdvojnásobení intenzity)
3. připravovala partnery na dobu, kdy už se JEN na sw nebude možné uživit (ale na tom pravda pracuje už delší dobu viz. TCO apod.)
Podle mě zbývá už jen gratulovat - samozřejmě IBM.
René Zahradník