DISKUSE

ŠKOLENÍ


REKLAMA


KOMENTÁŘE

Komentáře ke článku "IBM začala obcházet své obchodní partnery"


René Zahradník
12.12.2003 21:37
Uno novuum sub solei ...
... no, nejsem úplně jist gramatikou, ale chci říci : Nic nového pod sluncem.
IBM obcházela BP vždy a to zejména u větších zákazníků. Na druhou stranu je fakt, že scores se plnit musí :-) a oni by se partneři stejně měli víc zaměřit na poskytování služeb ...
Ale k věci. IBM tímto krokem zabila několik much jednou ranou:
1. zajistila, aby cashflow pěkně plynulo a zákazníci nezapomínali pravidelně objednávat
2. nejméně 1x za rok se zákazníkovi připoměla, že tu stále ještě je (což je vzhledem k četnosti 'PR aktivit' téměř zdvojnásobení intenzity)
3. připravovala partnery na dobu, kdy už se JEN na sw nebude možné uživit (ale na tom pravda pracuje už delší dobu viz. TCO apod.)
Podle mě zbývá už jen gratulovat - samozřejmě IBM.
René Zahradník