Lotus Brand Architecture Project
Novinky
20.02.2003 - Emil Čelustka
V rámci tohoto projektu je plánováno zavedení nových jmen mnoha existujících produktů s cílem zjednodušení identifikace a výběru pro Lotus uživatele. Faktem je, že stávající názvy mnoha produktů jsou velmi krkolomné a nepamatují si je ani odborníci. Proto si myslím, že zjednodušení či zpřesnění názvů jednotlivých produktů je krok správným směrem.
Konstrukce nových jmen musí splňovat následující kritéria:
1. IBM jako hlavní značka (brand)
2. Lotus jako softwarová značka (brand)
3. jednoduché popisné termíny.
V přehledu uvádím pouze produkty, u kterých bude provedena změna jména a u kterých jsou známy nové názvy. Změny se nedotknou značek (brandů) IBM Lotus Notes a IBM Lotus Domino, neboť tyto mají velmi silnou marketingovou pozici a dobrou rozeznatelnost na trhu. Poslední update je ze 12. února 2003:
Staré jméno produktu | Nové jméno produktu |
IBM Lotus iNotes Web Access 6 | IBM Lotus Domino Web Access |
IBM Lotus iNotes Access for Microsoft Outlook | IBM Lotus Domino Access for Microsoft Outlook |
IBM Lotus QuickPlace | IBM Lotus Team Workplace |
IBM Lotus Sametime (IM/Awareness) | IBM Lotus Instant Messaging |
IBM Lotus Sametime (e-meetings) | IBM Lotus Web Conferencing |
IBM Mindspan Solutions | IBM Learnign Solutions |
IBM Lotus LearningSpace - Virtual Classroom | IBM Lotus Virtual Classroom |
IBM Lotus LearningSpace - Learning Management System | IBM Lotus Learning Management System |
|
Stará jména nezmizí najednou, ale počítá se s přechodným obdobím, po které budou nová jména uváděna včetně původních názvů. Například IBM Lotus Team Workplace (QuickPlace).