Marek | Synchronizace Android |
| Na síti si pěkně otevřu z domina poštu a mohu si v ní zobrazit kontakty. Druhé mám pak přímo v mobilu. Ví někdo o jednoduchém prográmku, který by tyto dva seznamy synchronizoval? Díky. |
Luboš Černý | Re: Synchronizace Android |
29.11.2013 10:49:49
ID: 3530.1
| 1/ Lokální kontakty sesynchronizovat s mailboxem (pomocí agenta nebo pomocí replikací) 2/ Nainstalovat na LN server "Traveler" = activesync 3/ Na Android zařízení nastavit synchronizaci pomocí activesync nebo doinstalovat android klienta přímo z webu Traveleru na tom LN serveru.
Takže vodítko zní: "IBM Traveler". Vše zdarma k LN serveru v rámci licence :-) |
Marek | Díky za radu |
04.12.2013 08:49:23
ID: 3530.2
| Vše funguje až na jednu drobnost. Údaj Anniversary je posunut o den dopředu. Přitom Birthday je ok. Ví někdo, čím to je? Díky |
Marek | Doplnění |
04.12.2013 08:59:03
ID: 3530.3
| Dávám si do pole svátky, které mají vyplněný rok 2001. |
marek | Některé roky jsou špatně |
04.12.2013 09:30:04
ID: 3530.4
| Třeba i 2002 nebo 1973. Pak se to pochopitelně promítne i do narozenin. Nevíte, jak se to dá řešit? Díky |
VZ | Letní čas, časové pásmo? |
04.12.2013 09:56:05
ID: 3530.5
| Takový posun jsem u svátků (Anniversary) už viděl. Přímo v LN klientovi se jednomu uživateli ukazovaly určité svátky 2x - jednou správně a jednou s posunem na jiný den. Jednalo se o v obou případech anglické/americké svátky. Ty časově posunuté tam byly původně zadány v nějakém jiném časovém pásmu a možná bez nastavení DST (Daylight Saving Time) - tedy přesunu na letní čas. Jiné časové pásmo bylo vidět v některých datových a časových údajích v polích ve vlastnostech dokumentu. A protože Anniversary trvá 24 hodin, tak v našem časovém pásmu (CET +1) to pak kalendář ukazoval s posunem o hodinu a začátek Anniversary proto vycházel na jiný den. Takže jsme ty špatné svátky smazali a nechali jen ty se správným časovým pásmem. Nevím, odkud si tyhle cizí svátky ten uživatel původně natáhl - možná právě přes nějakou synchonizaci v kalendářem s některým z mobilních zařízení (měl jich tenkrát víc s různými systémy a způsoby synchronizace - kromě Traveleru i ActiveSync nebo Cadenza mNotes). Tzn. zkontrolovat nastavení časových pásem a DST v telefonu a v OS/LN na klientovi, svátky zadat (naimportovat) do kalendáře znovu a ty špatné pak vymazat. |
Marek | Zdá se, že pomohlo |
04.12.2013 10:43:38
ID: 3530.6
| jednoduché přepsání data v klientovi formulí @Date. Tím se změnil jeho formát a po synchronizaci je to ok. |
Marek | V klientovi LN |
04.12.2013 10:47:17
ID: 3530.7
| a replice s dominem... |