DISKUSE
pole "url" (1)
14.06.2018 22:28

Diskuze o R10 (3)
14.06.2018 13:27

Čárový kód 
17.04.2018 14:01

Změna fontu Traveler / verse (1)
12.04.2018 08:45

Chyba repliky (1)
09.04.2018 10:04

NDX 
27.03.2018 11:41

Pravidla pošty 
19.03.2018 07:24

Disclaimer 
15.03.2018 13:23


ŠKOLENÍ


REKLAMA


KOMENTÁŘE
Diskusní skupina: Notes/Domino R9


JIndraibm verse - žádné emaily v došlé poště
06.11.2017
12:47:30

ID: 3688.0

Zdravím
na jednom klientu IBM Verse (9.6.0.0) nejsou zobrazeny emaily ve složce Došlá pošta.
Klient se serverem komunikuje , odesílá, ale nepřijmá emaly, nebo pokud je přijme tak nezobrazí.
Už jsem vyzkoušel klienta odebrat, instalovat i nižší verzi (9.1, 9.3) ale situace je pořád stejná.
Data jsem i odebral ale nic nepomáhá.
Žádný filtr zapnutý není. KOmukace probíhá po https/http.

Ani strejda google nenabízí řešení.
U jiného klienta kde se vyskytla podobná situace stačilo odebrat přidat klienta a vše ok, ale v tomto případě nic.

Najde se někdo zkušený s radou?

Díky
JIndra jedná se o IBM verse na androidu 4.4.4
06.11.2017
12:58:44

ID: 3688.1


a server je 9.0.18

jin
VZ Jsou ty maily i v jiných složkách?
06.11.2017
21:46:15

ID: 3688.2


Myslím, že Traveler server ukazuje dokument jen v poslední složce, do které byl přesunut nebo přidán. Aspoň kdysi jsme tak vyřešili problém, kdy se jednomu uživateli objevil nový e-mail v inboxu a pak hned zmizel. Dostali jsme se s tím až na 3. úroveň supportu IBM, kde z podrobných logů a debugu zjistili, že tam běží nějaký agent, který veškerou poštu přidával ještě do další složky, která se ovšem na mobil nesynchronizovala. Bylo to ovšem v Traveleru 8.5.x, takže se to mohlo změnit. Kromě toho Traveler klient měl tuším někde v nastavení možnost nahradit data, což řešilo dost podobných problémů se synchronizací. Možná to má i Verse klient?
Martin Hansgut Re: ibm verse - žádné emaily v došlé poště


admin

07.11.2017
21:54:24

ID: 3688.3


zkuste následující command:
tell traveler reset DeviceID UserID
mpistora ($Inbox)
10.11.2017
13:41:33

ID: 3688.4


Zkuste prověřit v designu té poštovní databáze, zde neobsahuje duplicitní složku ($Inbox). Uživatel pak z LN může koukat do té s maily, Traveler může synchronizovat druhou - prázdnou.
JIN dik Martin
20.11.2017
15:35:31

ID: 3688.5


Zdravím

reset ID zabral.

Děkuji


Přidejte názor
Autor:
Profese:
E-mail: i
URL:
Phone:
Předmět:
Obsah příspěvku (i):

Kolikátý je den v měsíci ? (číslovkou bez tečky)