Mirek K. | Cestující uživatel - nelze se přihlásit?! |
| Kdysi dávno jsme několik prvních uživatelů založili jako roaming-cestujících. Dosud jsme s tím neměli žádné problémy, až teď. Jeden z uživatelů se na jednom ze svých dvou PC nemůže do LN vůbec přihlásit. Ještě, než se dostane k zadávání hesla, tak se mu vypíše následující chybová hláška: "Pokoušíte se získat přístup k ID cestujícího uživatele, které nebylo řádně převedeno na cestovní ID. Převeďte je znovu na cestovní". V českém uživatelském helpu jsem našel pár věcí obshujících klíčové slovo "cestující". Takže snad to nějak opravím. Ale spíš mi vrtá hlavou, proč se ta chyba vůbec vyskytla. V poslední době nedělal ani admin ani uživatel nic s IDčky, s nastavením LN na tom PC ani s ničím takovým. Jak to mohlo vzniknout? Co může být příčinou? A jak to mám opravit, když první bod návodu začíná " 1. Spusťte program Notes ve svém hlavním počítači a připojte se k domovskému serveru otevřením některé databáze, která je na něm umístěna, například své pošty." - jenže já tam ty lotusy vůbec nespustím...
Nemáte s tím někdo nějaké zkušenosti? |
Mirek K. | Odpověď sám sobě |
11.09.2008 14:44:38
ID: 2737.1
| Na úvod řečnická otázka: Čím to je, že moje problémy a otázky jsou skoro pokaždé takové, že je buď nikdo jiný neřešil nebo nikomu jinému nestojí za odpověď?! :-)
"Řešení" problému bylo přitom jednoduché. Stačilo najít starý ID soubor uživatele a použít jej a lotusy normálně fungují.
Pořád mi ale není jasná příčina... Je možné, aby uživatel spustil nějaký proces změny ID (roaming <-> nonroaming)? Navíc nevědomky? A navíc tak, aby se to projevilo až po měsíci? Pokud ne, tak co teda bylo za chybu? |
Ondra | ID v souboru pošty |
11.09.2008 20:29:18
ID: 2737.2
| Nemám zkušenosti z praxe, ale mám pocit, že jedna z voleb při zapnutí roamingu je volba možnosti uložení ID do soubory pošty nebo soukromého adresáře. Tak jestli náhodou toto nemohlo způsobit problém (refresh nebo replace šablony?) |
PB | taky se to u nás opakovaně stává |
admin
12.09.2008 16:00:13
ID: 2737.3
| Máme skoro všechny uživatele roaming (cca 600). Tato situace se opakuje několikrát do roka. Zpravidla to řeším buď jako Mirek K. nebo prostě smažu lokální data, a pak znovu nastavím LN klienta. Zřejmě nastane narušení nějakých souborů na lokální stanici. Na serveru je evidentně vše v pořádku. |