DISKUSE
Jak omezit vkládání textu do textového pole z kláv... 
04.04.2024 13:55

HCL Domino na NAS QNAP (1)
20.02.2024 10:34

Vložení přílohy do dokumentu MS Word (3)
14.02.2024 20:54

Problěmy s diakritikou. (4)
06.02.2024 17:34

AI pomocnici 
15.01.2024 10:16

Export do pdf souboru (1)
12.01.2024 23:11

Agent přestává fungovat (1)
18.11.2023 06:42

RTF - Computed (2)
19.10.2023 13:00


ŠKOLENÍ


REKLAMA


KOMENTÁŘE
Diskusní skupina: Notes/Domino R6


Luboš ČernýEmail viditelný pouze v pohledu All documents ?
05.08.2008
13:10:40

ID: 2714.0

Příjemný den,
setkal jsem se s problémem u několika poštovních schránek. Příchozí email se neobjevil v inboxu, naít ho šlo pouze v pohledu all documents. Nepomohl refresh designu.

Pokusy odhalily způsob opravy:
1/ vytvořit kopii DB
2/ nepřečtený email z all documents zkopírovat do lokální kopie
3/ otevřít v lokální kopii
4/ v originále smazat ten dokument
5/ do pohledu inbox vložit otevřený dokument z lokální kopie.

6/ další nové dokumenty/emaily se již objěvují i v inbox.

Takže "obezličku mám, ale co může být příčinou ? Zkoušel jsem popisované kroky s úpravou a vložením udělat přimo na postižené DB, ale bez úspěchu. Přitom čísla repl.ID i ID dokumentu jsou dobře (po úpravě se zvětčí DID...)

Kde je zakopán pes ? :-(
Lokutus Re: Email...
IT

05.08.2008
13:48:44

ID: 2714.1


Tenhle problém jsem zaznamenal pouze dvakrát.
Poprvé měl uživatel v inboxu aktivovanou stupidní fíčuru "Zobrazit nepřečtené", což skryje všechny přečtené dokumenty.
Podruhé byl problém v multilanguage šabloně DWA, kde se v české verzi jmenuje ta složka "Příchozí pošta" a v anglické "Inbox". Když tam byly obě, občas se stávalo, že ta příchozí pošta padala do toho anglického, tudíž uživatel neviděl zprávy v českém inboxu.
VZ To je celkem běžné
05.08.2008
14:08:36

ID: 2714.2


Pokud by jim nepřicházelo do Inboxu vůbec nic, tak by to mohl být problém s designem DB - např. dva Inboxy.

Ale jestli je to jen u některých zpráv (odesílatelů), tak to se stává řadě uživatelů, pokud mají nastavené nějaké pravidlo, které to z Inboxu přesouvá někam jinam (případně odstraňuje). Nebo to může dělat i nějaký externí antispam - např. klientská verze SpamSentinelu.

Luboš Černý Ani jedno :-(
05.08.2008
14:43:44

ID: 2714.3


Zobrazit nepřečtěné to není, 2 inboxy také ne, jedná se o poštu v mail-in DB pro poštu posílanou z interních LN app (na stejném serveru).

No uvidím, zatím to byly 2 výskyty za poslední měsíc. Snad se to nebude opakovat ...
VZ Určitě je to pošta posílaná?
05.08.2008
17:52:55

ID: 2714.4


Není třeba pouze zkopírovaná do té mail-in DB nějakým pravidlem na routeru? Pokud by tam tu zprávu něco nakopírovalo, tak by se v inboxu nemusela objevit. Anebo ji z toho inboxu něco (pravidlo, agent, chyba v konkrétní verzi LN nebo že by někdo osobně?) může odstraňovat.
pb taky se to u nás vyskytlo
11.08.2008
12:42:30

ID: 2714.5


pomůže, myslím, fixup a compact -c

Přidejte názor
Autor:
Profese:
E-mail: i
URL:
Phone:
Předmět:
Obsah příspěvku (i):

Kolikátý je den v měsíci ? (číslovkou bez tečky)