Luboš Černý | Email viditelný pouze v pohledu All documents ? |
| Příjemný den, setkal jsem se s problémem u několika poštovních schránek. Příchozí email se neobjevil v inboxu, naít ho šlo pouze v pohledu all documents. Nepomohl refresh designu.
Pokusy odhalily způsob opravy: 1/ vytvořit kopii DB 2/ nepřečtený email z all documents zkopírovat do lokální kopie 3/ otevřít v lokální kopii 4/ v originále smazat ten dokument 5/ do pohledu inbox vložit otevřený dokument z lokální kopie.
6/ další nové dokumenty/emaily se již objěvují i v inbox.
Takže "obezličku mám, ale co může být příčinou ? Zkoušel jsem popisované kroky s úpravou a vložením udělat přimo na postižené DB, ale bez úspěchu. Přitom čísla repl.ID i ID dokumentu jsou dobře (po úpravě se zvětčí DID...)
Kde je zakopán pes ? :-( |
Lokutus | Re: Email... |
IT
05.08.2008 13:48:44
ID: 2714.1
| Tenhle problém jsem zaznamenal pouze dvakrát. Poprvé měl uživatel v inboxu aktivovanou stupidní fíčuru "Zobrazit nepřečtené", což skryje všechny přečtené dokumenty. Podruhé byl problém v multilanguage šabloně DWA, kde se v české verzi jmenuje ta složka "Příchozí pošta" a v anglické "Inbox". Když tam byly obě, občas se stávalo, že ta příchozí pošta padala do toho anglického, tudíž uživatel neviděl zprávy v českém inboxu. |
VZ | To je celkem běžné |
05.08.2008 14:08:36
ID: 2714.2
| Pokud by jim nepřicházelo do Inboxu vůbec nic, tak by to mohl být problém s designem DB - např. dva Inboxy.
Ale jestli je to jen u některých zpráv (odesílatelů), tak to se stává řadě uživatelů, pokud mají nastavené nějaké pravidlo, které to z Inboxu přesouvá někam jinam (případně odstraňuje). Nebo to může dělat i nějaký externí antispam - např. klientská verze SpamSentinelu.
|
Luboš Černý | Ani jedno :-( |
05.08.2008 14:43:44
ID: 2714.3
| Zobrazit nepřečtěné to není, 2 inboxy také ne, jedná se o poštu v mail-in DB pro poštu posílanou z interních LN app (na stejném serveru).
No uvidím, zatím to byly 2 výskyty za poslední měsíc. Snad se to nebude opakovat ... |
VZ | Určitě je to pošta posílaná? |
05.08.2008 17:52:55
ID: 2714.4
| Není třeba pouze zkopírovaná do té mail-in DB nějakým pravidlem na routeru? Pokud by tam tu zprávu něco nakopírovalo, tak by se v inboxu nemusela objevit. Anebo ji z toho inboxu něco (pravidlo, agent, chyba v konkrétní verzi LN nebo že by někdo osobně?) může odstraňovat. |
pb | taky se to u nás vyskytlo |
11.08.2008 12:42:30
ID: 2714.5
| pomůže, myslím, fixup a compact -c |