JIndra | ibm verse - žádné emaily v došlé poště |
| Zdravím na jednom klientu IBM Verse (9.6.0.0) nejsou zobrazeny emaily ve složce Došlá pošta. Klient se serverem komunikuje , odesílá, ale nepřijmá emaly, nebo pokud je přijme tak nezobrazí. Už jsem vyzkoušel klienta odebrat, instalovat i nižší verzi (9.1, 9.3) ale situace je pořád stejná. Data jsem i odebral ale nic nepomáhá. Žádný filtr zapnutý není. KOmukace probíhá po https/http.
Ani strejda google nenabízí řešení. U jiného klienta kde se vyskytla podobná situace stačilo odebrat přidat klienta a vše ok, ale v tomto případě nic.
Najde se někdo zkušený s radou?
Díky |
JIndra | jedná se o IBM verse na androidu 4.4.4 |
06.11.2017 12:58:44
ID: 3688.1

| a server je 9.0.18
jin
|
VZ | Jsou ty maily i v jiných složkách? |
06.11.2017 21:46:15
ID: 3688.2
| Myslím, že Traveler server ukazuje dokument jen v poslední složce, do které byl přesunut nebo přidán. Aspoň kdysi jsme tak vyřešili problém, kdy se jednomu uživateli objevil nový e-mail v inboxu a pak hned zmizel. Dostali jsme se s tím až na 3. úroveň supportu IBM, kde z podrobných logů a debugu zjistili, že tam běží nějaký agent, který veškerou poštu přidával ještě do další složky, která se ovšem na mobil nesynchronizovala. Bylo to ovšem v Traveleru 8.5.x, takže se to mohlo změnit. Kromě toho Traveler klient měl tuším někde v nastavení možnost nahradit data, což řešilo dost podobných problémů se synchronizací. Možná to má i Verse klient? |
Martin Hansgut | Re: ibm verse - žádné emaily v došlé poště |

 admin
07.11.2017 21:54:24
ID: 3688.3

| zkuste následující command:
tell traveler reset DeviceID UserID |
mpistora | ($Inbox) |
10.11.2017 13:41:33
ID: 3688.4
| Zkuste prověřit v designu té poštovní databáze, zde neobsahuje duplicitní složku ($Inbox). Uživatel pak z LN může koukat do té s maily, Traveler může synchronizovat druhou - prázdnou. |
JIN | dik Martin |
20.11.2017 15:35:31
ID: 3688.5
| Zdravím
reset ID zabral.
Děkuji
|