DISKUSE
Agent log (1)
04.08.2020 13:17

Traveler se nepřipojí (2)
25.06.2020 08:20

Výběr lidí z AK tiskne jen 3 (2)
22.05.2020 07:41

Sametime 8.0.2 
20.05.2020 15:22

Access to data denied (4)
20.04.2020 15:49

IBM zastavilo provoz knowledge center 
27.03.2020 12:55

Zjištění frontendu/backendu agenta v LotusScriptu (1)
17.03.2020 20:51

export ACL do csv (1)
20.02.2020 09:54


ŠKOLENÍ


REKLAMA


KOMENTÁŘE
Diskusní skupina: Události a akce


Emil ČelustkaIBM zastavilo provoz knowledge center


27.03.2020
12:55:35

ID: 3731.0

Občas jsem hledal něco záludnějšího a Google měl dobře zaindexované stránky IBM knowledge center. Stačilo správně formulovat dotaz a výsledek byl vždy mezi prvními 5.. Jenže to je minulost, už natrdo odkazují na HCL. Jenže..

Google nemá zaindexované nic od HCL a HCL prostě neumí dělat weby. Já se nechci hodinu proklikávat tunama pomalých stránek kde napřed vyberu kategorii produktů HCL, pak vyberu kterou skupinu produktů a pak který produkt. A pak se objeví vyhledávací pole, ale to nefunguje ani z tisíciny tak jako Google. Zkoušet chat nemá smysl, je to stupidní script.

Potřebuju se co nejrychleji dostat k požadované informaci. Ale to na HCL definitivně nefunguje a možná ani nikdy fungovat nebude.

Nemáte někdo nějaký tip co s tím?

Přidejte názor
Autor:
Profese:
E-mail: i
URL:
Phone:
Předmět:
Obsah příspěvku (i):

Kolikátý je den v měsíci ? (číslovkou bez tečky)