DISKUSE
šablona pro TeamRoom 
31.08.2022 13:43

Hlášení o uložení změn (4)
12.08.2022 13:23

IE vs Edge (2)
09.08.2022 08:43

telefonní seznam / adresář 
05.08.2022 09:25

Chybějící properties NotesViewColumn  (2)
29.06.2022 08:33

@SetTargetFrame (1)
24.05.2022 21:06

Hodně sloupců (8)
24.05.2022 12:18

Jazyk vzorců: Zapisování do jiné aplikace LN (2)
24.05.2022 12:10


ŠKOLENÍ


REKLAMA


KOMENTÁŘE
Diskusní skupina: Události a akce


Emil ČelustkaIBM zastavilo provoz knowledge center


27.03.2020
12:55:35

ID: 3731.0

Občas jsem hledal něco záludnějšího a Google měl dobře zaindexované stránky IBM knowledge center. Stačilo správně formulovat dotaz a výsledek byl vždy mezi prvními 5.. Jenže to je minulost, už natrdo odkazují na HCL. Jenže..

Google nemá zaindexované nic od HCL a HCL prostě neumí dělat weby. Já se nechci hodinu proklikávat tunama pomalých stránek kde napřed vyberu kategorii produktů HCL, pak vyberu kterou skupinu produktů a pak který produkt. A pak se objeví vyhledávací pole, ale to nefunguje ani z tisíciny tak jako Google. Zkoušet chat nemá smysl, je to stupidní script.

Potřebuju se co nejrychleji dostat k požadované informaci. Ale to na HCL definitivně nefunguje a možná ani nikdy fungovat nebude.

Nemáte někdo nějaký tip co s tím?

Přidejte názor
Autor:
Profese:
E-mail: i
URL:
Phone:
Předmět:
Obsah příspěvku (i):

Kolikátý je den v měsíci ? (číslovkou bez tečky)