DISKUSE
ECL 
03.04.2019 16:10

Agent přestal fungovat (1)
18.03.2019 08:28

Načíst krátký text z webu 
17.03.2019 23:32

Indexy mimo DB (1)
19.02.2019 15:46

planovaný agent v mail.box (1)
17.02.2019 15:11

Hint v Link 
17.12.2018 11:08

NoCache a ReCache (1)
17.12.2018 10:54

IBM se zbavilo Domina (1)
12.12.2018 10:26


ŠKOLENÍ


REKLAMA


KOMENTÁŘE

Komentáře ke článku "Reklama nejen v diskusním fóru"


Lubomir Hornak
02.07.2003 07:37
It depends....
Ako dlhoročný čitateľ (a občasný prispievateľ) Lotus Business Partner Fóra, som zažil niekoľko búrlivých diskusií na tému "upútávka vlastných produktov". BPF je ale jedinečné v tom, že ide o uzavretý (aj keď riadne široký) okruh diskutujúcich, ktorý sa postupne budoval od roku 93 a kde sa postupne vybudovali písané aj nepísané pravidlá. A tam platí: pokiaľ môj produkt môže pomôcť, môžem naňho upozorniť v odpovedi na otázku. Buďte si však istí, že ak niekto sľubuje naverímboha, hneď sa to po BPF roznesie a tento človek je prakticky vylúčený z komunity a každý ho potom v diskusii ignoruje. Tam viac, ako kdekoľvek inde platí, že najlepšia reklama je od spokojných zákazníkov - ak niektorý iný business partner ponúkne ako riešenie môj produkt, znamená to známku kvality.
Na tomto webe je "problém", že je otvorený, takže ťažko niekoho vylúčiť z komunity - snáď ignorovaním, alebo patrične pichľavými poznámkami od ostatných, ale aj tak nie som proti tomu, ak niekto ponúkne svoj produkt ako reakciu na nejaký problém a tým ponúkne jeho vyriešenie.

Ivan Petrův
03.07.2003 16:48
Když dva dělají totéž není to totéž...
Dobrý den všem,
rád bych se postavil čelem k pobouřeným reakcím některých účastníků´fóra...
Nedomnívám se, že poukázat v diskusi na produkt, který může být řešením určitého technického problému je něco odsouzeníhodného. Navíc když tento produkt je výrobkem někoho úplně jiného než produktem naším. Nezlobte se, ale díky tomu, že v Čechách je informací o Notesech opravdu poskrovnu a dobrých notesařů také, myslim, že je lepší když bude informací o šikovných věcech na notesy a šikovných lidech čím víc tím líp.
Proč neudělat z tohoto velmi pěkného fóra a stránky věc opravdu otevřenou a nezabývat se takovýmto hnidopišstvím...
btw: Světnotes je opravdu moc pěkná sajta... :-)) Jen tak dál!
IP

Emil Čelustka
04.07.2003 11:36
RE: Když dva dělají totéž...
Pane Petrův,
děkuji za reakci. Jak jsem napsal již ve článku, názory na tento konkrétní případ se liší, ale to je normální stav. Článek jsem ale napsal proto, abych upozornil problém a rozpor mezi zájmy redakce na straně jedné a vlastníka a současně i sponzora serveru na straně druhé. Myslím si, že zájem vlastníka, aby propagace produktů probíhala na komerční bázi a pomohla finacování provozu serveru, je nejen pochopitelný, ale i akceptovatelný.
Nerozumím ale jedné věci. Argumentujete tím, že produkt, na který odkazujete, nevyrábíte. To ale, alespoň pro mne, možnost produkt propagovat a dělat na něj reklamu nevylučuje. Nebo máte jiný názor?
Za celou redakci děkuji za kladné hodnocení. :-) Jsme rádi, že se vám server světNotes.cz líbí. A budeme ještě raději, když nám pomůžete, aby tento server zůstal otevřenou platformou dlouhodobě.

Vít Zachodil
05.07.2003 19:12
Reklama na výrobek, který nevyrábím ...
..., ale pouze "prodávám", není reklamou? Asi by to tolik nevadilo, kdyby tam ten příspěvek s odkazy dal třeba nějaký uživatel daného produktu (=> že by žádný nebyl? :-)). Kdo by měl vlastně za reklamu platit? Když například prodává trafikant cigarety, pravděpodobně neplatí reklamní billboardy a TV reklamy na určitou značku cigaret. Ty zaplatí výrobce (třeba prostřednictvím svého obchodního zastoupení) nebo jeho distributor. Domnívám se, že např. IBM má z tohoto hlediska vůči tomto serveru značné morální dluhy.

Emil Čelustka
05.07.2003 19:42
RE: Reklama na výrobek, který nevyrábím ...
Dovolím si s tím příkladem trafikanta nesouhlasit. Ano, nedělá reklamu na cigarety, které prodává, tu běžně dělá výrobce nebo importér. Pokud ale firma udělá české stránky propagující daný výrobek a doplní je kontaktní informace typu jak objednat?, je to jako kdyby si trafikant koupil billboard hlásající: Kupujte cigarety XYZ v trafice na rohu. Dělá to s jasným záměrem a ekonomickým cílem. A to je případ, o kterém diskutujeme.
Máte pravdu v tom, že zcela mimo diskuzi by byla reference od uživatele. Ale neměl by být současně i tím trafikantem. :-)
Že výrobce cigaret XYZ na ten billboard tomu trafikantovi přispěje je běžná obchodní praxe. Prospěch z toho totiž mají oba. Myslím ale, že tohle IBM dávno ví.

Ivan Petruv
07.07.2003 16:35
Nevim, nevim ...
Panove,
chapu Vas, ale nevim nevim jak vy ale my inkasujeme penize zejmena za veci ktere s notesama delame, a ne za software tretich stran, ktery k tomu obcas prodame. Na tak specializovanych vecech jako je treba antivir nebo filtrsoft pro Domino se v Cechach u tech par stovek klientu o ktere se pere nekolik desitek BP opravdu zbohatnout neda :-))) Proto se na mne nezlobte, ale proste si myslim ze je lepsi kdyz se nekdo zepta ho jednoduse navest a moc neresit jestli nekdo vydela deset nebo dvacet tisic a spis se starat jak vydelat stovky tisic na sluzbach. Stejne si to zakaznik koupi kde chce - treba na webu, ze... Zdravim. ;-) ip