21.01.2021 23:27

Export textu do hlavičky MS Word dokumentu pomocí ... (2)
21.01.2021 18:48

Nemá created (2)
09.01.2021 08:46

Problém s polem From v mailech posílaných přes SMT... (1)
30.11.2020 14:30

Agent log (1)
04.08.2020 13:17

Traveler se nepřipojí (2)
25.06.2020 08:20

Výběr lidí z AK tiskne jen 3 (2)
22.05.2020 07:41

Sametime 8.0.2
20.05.2020 15:22

Móda RSS kanálů prošpikovala i tento server skrz na skrz nicméně pro jazykově nadané určitě existuje také spousta jiných zdrojů, které stojí za to znát. Pojďme se tedy projít světem zajímavých RSS kanálů o Lotus Notes.
CAB Blog – sleduje informace ze světa LN, odkazuje na tipy na jiných serverech a informuje o zajímavých známých chybách a to celé prošpikované spoustou privátních informací a článků na jiná témata.
Codestore – jak již název napovídá server plný užitečného kódu a jiných informací. Aktualizace takřka každý den, nevýhodou je fakt, že v RSS kanálu jsou dostupné pouze názvy článků a člověk tedy musí otevřít ten webový prohlížeč.
Ed Brill je známý blogger IBM, který bloguje jak na místech oficiálních tak soukromých. Zatímco předchozí servery byly zaměřeny spíše na vývojáře a administrátory, Ed se věnuje spíše manažerům a poskytuje odkazy na nejrůznější srovnání s ostatními produkty, informace o konferencích a další články – žádné zajímavé tipy, které usnadní práci.
Nadšenec do Websphere a Workplace, člověk který si programuje vlastní SMTP listenery a občas zabrousí řádně hluboko do znalostních hlubin – Erwin van Hunen,
Propojení světa Lotusu a Microsoftu je jedním z koníčků Garyho. Gary je zároveň i jedním z mála, kteří již v této době píší články o R7.
SvětNotes v agličtině – tím je LNDCentral. Nachytali jsme ho ovšem zjevně v začátcích – článků přibývá poskrovnu a díky tomu ho člověk proběhne opravdu rychle.
Kdo se prokouše u Thomase přes množství recenzí nejrůznějších knížek ten bude nadšen úrovní příspěvků o našem tématu – jeden z mála serverů, na který je hojně odkazováno a jehož tipy jsou perličkami na dortu.
IBM chybět nemůže – i ona se chytla technologie RSS a postupně rozvíjí jeden kanál za druhým. První z nich je IBM Lotus Support Services – obsah Lotus Knowledge Base, jednoho z nejlepších zdrojů na řešení problémů s LN. Druhým zdrojem jsou potom redbooky – kdo má neustále sledovat co nového vydávají? Zajímavé je, že každý den je zde okolo sedmi příspěvků – tým autorů zjevně píše o stošest.
Autor: Martin Humpolec
Datum: 18.11.2004
Sdílet článek Seznam komentářů
Související články: